Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 950 - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
Rood
Vermogen:
Teller:
20.600 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
ducati - multistrada-950
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ducati Multistrada 950

Bouwjaar : 2017
km stand : 20600
kenteken : 79-MX-HP

Zeer mooie Multistrada !
uitgerust met :
 
- 3 Delige kofferset 
- Ducati valbeugels 
- Brembo remmerij met ABS 
- Verschillende rijmodussen 
- Traction Control
- Led verlichting 
- LCD display 
- Ducati alarm incl 2 afstandsbedieningen

- Volledige historie aanwezig ( volledige map )
- Word afgeleverd met een onderhoudsbeurt en nieuwe distributieriemen 
- 2 sleutels aanwezig 

Serto Motoren
Bosschenhoofd 
RDW erkend





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Serto Motoren
Bosschenhoofdsestraat 19
Bosschenhoofd
Plan de route
06-53112068
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion