Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 RS - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Rs
Vermogen:
132 kW
Teller:
10.999 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Multistrada RS / MultistradaRS

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

Een werkelijk unieke Ducati Multistrada V4 RS, genummerd exemplaar #1071, geleverd in oktober 2024. Deze motor combineert het beste van twee werelden – het comfort en de veelzijdigheid van de Multistrada met het pure racedna van de Panigale V4.

De motor verkeert in nieuwstaat en wordt geleverd met fabrieksgarantie tot oktober 2028, die bovendien nog verlengd kan worden. Een zorgeloze investering in topkwaliteit en rijplezier.

- Deze motor is afkomstig van de 1e eigenaar
- Fabriekgarantie tot 2028 ( verlengbaar )
- 64-MV-TN
- Inclusief alle originele delen ( voetsteunen, uitlaat bochten, carbon windscherm, kentekenhouder & knipperlichten, plastic vinnen, koppeling deksel, ETC ) ALLES COMPLEET.
- Recent nieuwe banden

Onderscheidende opties
- VOLLEDIGE Akrapovic
- Aio-5 Lite Smart Apple carplay
- Camera voor en achter gekoppeld aan Aio-5
- Ducati knipperlichten
- Navigatie houder
- Mistlampen
- Billet aluminium tank klep
- Billet aluminium voetsteunen
- Evotech windscherm
- Evotech passagiersvoet steunen vervanger
- Evotech kentekenhouder
- Evotech radiator bescherming
- Evotech voorvork protectie
- Rode Remklauw
- Carbon Dry Clutch cover
- Carbon hielbescherming
- Carbon Vinnen
- Carbon voorspatbord
- Carbon voorkuip
- Carbon Ketting begeleider
- Carbon handkappen
- Adaptive cruise control
- Blind spot
- Bochten ABS
- Traction control
- Wheelie control
- Quickshifter up / down

Leigraaf Motoren:
- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Zonder aanbetaling is reserveren helaas niet mogelijk.
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Leigraaf Motoren B.V.
Keizersveld 71b
Venray
Plan de route
06-31741779
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion