Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
.
Vermogen:
125 kW
Teller:
6.309 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 2003

Technische informatie
Koppel: 124 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 22 liter
Afmetingen (LxB): 234 x 99 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Van Harten Automotive Motoren:

- ? 3 maanden Van Harten Automotive garantie 
- ? Uitgebreide technische controle
- ? RDW-legeskosten inbegrepen
- ? Professionele detailbehandeling

Productveiligheid
EU verantwoordelijke: Ducati North Europe B.V. Maanweg 174 2516 AB Den Haag, NL 070-3017399 www.ducati.com/nl info@ducati.com

Overige informatie
Motor: 4-takt

Elke auto of motor bij Van Harten Automotive is technisch gecontroleerd en staat inclusief garantie voor u klaar! Financiering en inruil mogelijk! 

Super nette Strada V4 S! Wordt klaar gemaakt voor de gevoelige plaat met zeer dikke zwarte details! 

Bij Van Harten Automotive staat u als klant op de eerste plaats! Wij houden altijd onze 3 kernwoorden in gedachten: Openheid, Eerlijkheid en Betrouwbaarheid! Wij bieden u de mogelijkheid om een proefrit op locatie te maken, of digitaal een auto of motor te bezichtigen. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons gerust of kijk eens op onze site bij diensten. Kijk voor de volledige fotoreportage op www.vanhartenautomotive.nl. Graag tot ziens!  
Opties en Accessoires:
achteropkomend verkeer waarschuwing, adaptief demping systeem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bluetooth telefoonvoorbereiding, carbon exterieur delen, cruise control adaptief, dodehoek detectie, full-LED koplampen, Full Pack, handvatverwarming, hill hold functie, keyless start, koplampen adaptief, LED dagrijverlichting, middenstandaard, Navigatie-pakket, navigatiesysteem, telefoonintegratie, Touring Pakket, verwarmde buddyseat, WiFi voorbereiding, windscherm, zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
van Harten Automotive
Molenstraat 32
Renswoude
Plan de route
0318-827042
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion