Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 - 2018

Garantie: Ja
20440 Km
Rood
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Origineel Nederlands geleverde Panigale V4 voorzien van een Clear Clutch, diverse carbon delen , aluminium tank, 3 spaaks S wielen.

De getoonde prijs is rijklaar, inclusief alle bijkomende kosten en 12 maanden Ducati Approved garantie.

Ducati Amsterdam 
Wij zijn te bereiken op tel: 020-6826493  

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag : 10:00 uur - 18:00 uur.
Zaterdag : 10:00 uur - 17:00 uur.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion