Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 - 2018

Garantie: Ja
11003 Km
.
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2018
Koppel: 124 Nm
Tankinhoud: 16 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
CO?-uitstoot (NEDC): 165 g/km
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Origineel nederlands geleverd en in nieuwstaat verkerende Ducati Panigale V4. Dit betreft een volledig dealer onderhouden Panigale en afkomstig van een liefhebber.
Boekjes en tweede sleutel zijn aanwezig, daarnaast heeft deze Superbike slechts 11.003 km gereden en staat hij klaar voor de volgende liefhebber!

Het 1103 CC sterke Desmocedici motorblok is goed voor ruim 200 PK! Dit samen met het lichte gewicht van 193 KG rijklaar geeft deze Ducati een waanzinnige rijbeleving!

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion