Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER ICON DARK - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Mat Zwart
Vermogen:
54 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - scrambler-icon-dark
ducati - scrambler-icon-dark
ducati - scrambler-icon-dark
ducati - scrambler-icon-dark
ducati - scrambler-icon-dark
ducati - scrambler-icon-dark
ducati - scrambler-icon-dark
ducati - scrambler-icon-dark
ducati - scrambler-icon-dark
ducati - scrambler-icon-dark
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Non-conformistisch, betaalbaar en essentieel, de Ducati Scrambler® is de perfecte mix van traditie en innovatie.
De Ducati Scrambler is nu nog moderner, comfortabeler en veiliger en zorgt voor nog meer zorgeloos ‘Land of Joy’ plezier!
Nieuw ontworpen onderdelen en details zoals dashboard, koplamp, zadelprint etc.

Ook te verkrijgen als A2 motor.

De getoonde prijs is rijklaar, inclusief alle bijkomende kosten en 24 maanden garantie.
Wil je meer weten over deze motor of een proefrit inplannen? Neem dan contact met ons op.

Ducati Amsterdam
Jarmuiden 10
1046 AD Amsterdam
020-6826493

verkoop@ducatiamsterdam.nl
www.ducatiamsterdam.nl

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag 10:00 – 18:00 uur
Zaterdag 10:00 – 17:00 uur
Zondag en maandag gesloten

Meer informatie over Ducati Amsterdam:
Ducati Amsterdam is een dealer met veel nieuwe en gebruikte Ducati’s, het grootste assortiment Ducati kleding, merchandising en een ruime keuze in accessoires en onderdelen. Ieder jaar maken wij de mooiste Ducati Amsterdam Specials en organiseren wij de leukste en gezelligste evenementen. Meer weten hierover? Kijk op onze website of volg ons via onze socials.

Ducati Approved Occasions:
Ducati Approved motorfietsen zijn dé norm in occasions van ons legendarische Italiaanse motormerk. Alleen Ducati’s die jonger zijn dan 7 jaar en een kilometerstand van minder dan 70.000 km kunnen het Ducati Approved keurmerk krijgen (12 maanden garantie). Op de Ducati Approved motoren kun je bij ons de eerste 10 dagen een allrisk verzekering krijgen.

Werkplaats:
Ducati Amsterdam beschikt over een goed uitgeruste Ducati werkplaats, vakkundige monteurs met jaren lange ervaring om jouw Ducati in topconditie te houden. Of het nu om een jaarbeurt, een onderhoudsbeurt (desmoservice) of revisie van het motorblok gaat, je bent bij ons aan het juiste adres. Onze monteurs gaan één keer per jaar naar de Ducati fabriek in Bologna voor een cursus en volgen het gehele jaar door online Ducati cursussen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ducati Amsterdam
Jarmuiden 10
Amsterdam
Plan de route
020-6826493
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion