Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER 848 - 2012

Bouwjaar:
2012
Kleur:
DUCATI RED
Vermogen:
Teller:
48.401 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2012
EU verantwoordelijke: DUCATI WEST EUROPE SAS 390, rue d' Estienne d'Orves 92701 COLOMBES CEDEX, FR 0033(0)156056014 distributeur@ducati.fr

Aangeboden, Ducati Streetfighter 848!

Een zeer nette 848 in de juiste uitvoering, met Termignoni!

Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk en uiteraard bij droog weer en wegdek.
Het eigen risico tijdens de proefrit is € 1.000,-

Motoren met een verkoopprijs onder de € 3.000,- worden verkocht inclusief 1 maand blok garantie.

Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.

Grote kledingafdeling met zeer veel keus.

Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motoport Assen / Ducati Assen
Industrieweg 11
Assen
Plan de route
0592-205 007
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2025 Motoroccasion