Nieuwsbrief:

FANTIC  XM 50 COMPETITION - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
Zwart/geel
fantic - xm-50-competition
fantic - xm-50-competition
fantic - xm-50-competition
fantic - xm-50-competition
fantic - xm-50-competition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Fantic 50cc modellen zijn zeer hoogwaardige bromfietsen, De 50cc modellen worden ook in 125cc 250cc motoren gebouwd.
Dit geeft direct aan dat het eigenlijk om een motor gaat met een bromfietsblok dit is aan de gehele machine te zien.
Met een zeer hoogwaardig frame, een uitzonderlijk sterk link systeem,  USD voorpoten, en echte remmerij,
maken deze brommer tot de robuuste en comfortabelste in zijn klasse.

De Performance en competitie modellen zijn zowel Enduro als Supermotard  te verkrijgen.

De performance en Competition modellen onderscheiden zich van een basis uitvoering tot de meest uitgebreide versie.

De verschillen op een rijtje:

 

Performance                 €4190,-                        
Crmo Stalen achterbrug                         
Zwarte USD voorpoten                          
Achterpomp met prolink systeem         
22mm stuur                                           
Standaard allu kroonplaten                   
Big One demper                                    
Standaard afwerking                             
Beschermer, kettingbeschermer
 

Competition                 €4690,-
Aluminium achterbrug
Rode USD Factory Look voorpoten
Afstelbare achterpomp met expansie en prolink systeem
 28mm stuur
CNC gekleurde kroonplaten
Big One Carbon demper
 Meegekleurde delen zoals rempomp
 

De Fantic XX50 is een Bewo aangepast en getuned model, deze zijn speciaal geprepareerd voor de MX50 Standaard of Superklasse 50cc competitie.
Met zijn slechts a 75kg en a 14-18 pk is dit echt een kant en klare machine om de strijd aan te gaan voor de Titel in deze unieke klasse.

Mogelijkheden zijn haast oneindig groot, en met onze ervaring met de Fantic 50cc is er altijd wat bij u past.

Prijs op aanvraag.

Kijk voor meer informatie over deze klasse op www.mx50.nl

OPTIE HANDGELASTE FANTIC FACTORY UITLAATSYSTEEM €395 EURO

SCHAKELBROMMER, CROSSBROMMER, BETA RR, RIEJU, SHERCO , SCHADEBROMMER

  • Bekijk onze site of sociale media voor meer details
    Wij hebben meer dan 40 cross en Enduro motoren op voorraad,

    Gebruikte motoren zijn enkel klanten motoren, dus wij kennen de motoren, deze motoren zijn geheel nagezien

    Wij zijn de eerste Full Fantic dealer van Nederland!

    Wij werken al sinds 2009 samen met Fantic Motor.

    Grootste onderdelen voorraad van de Benelux!

    Neem voor meer informatie vrijblijvend contact op, Bel, whatsapp

    Volg ons op Facebook, instagram, Tiktok en YouTube voor alle laatste nieuws en services!

    Ook voor Fantic merchandise en gebruikte onderdelen bent u bij ons aan het juiste adres!

    !!!TIP!!! WIJ HEBBEN OOK EEN AQAUBLAST SERVICE! ( MAAK JOUW ONDERDELEN WEER NIEUW)

    Openingstijden:

    maandag:    Gesloten
    dinsdag:      09:00–12:30    13:00–18:00
    woensdag:  13:00–18:00    19:00–20:30
    donderdag:  09:00–12:30   13:00–18:00
    vrijdag:         09:00–12:30   13:00–18:00   19:00–20:30
    zaterdag:     10:30–12:00
    zondag:       Gesloten
    maandagGesloten

    www.bewomotoren.nl
    +31616681891





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BEWO Motoren Lichtenvoorde
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion