Nieuwsbrief:

FANTIC  XXF 450 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Wit/Rood
Vermogen:
Teller:
45 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

🔥 Te koop: Fantic XXF 450 2024 – Klaar voor het Zware Werk!

Ben jij op zoek naar een krachtige 450cc 4-takt motor die je moeiteloos over elk circuit of terrein jaagt? Dan is dit je kans! Deze Fantic XXF 450 uit 2024 is een absolute topmachine. Met slechts 45 draaiuren op de teller én een volledig gereviseerd motorblok, staat deze motor weer in topconditie – klaar voor vele betrouwbare uren rijplezier.

✅ Specificaties & Hoogtepunten:
  • Merk/Model: Fantic XXF 450

  • Bouwjaar: 2024

  • Draaiuren: 45 uur

  • Motorblok: Volledig professioneel gereviseerd – technisch als nieuw

  • Onderhoud: Altijd netjes verzorgd, start en loopt perfect

  • Staat: Zeer nette staat, technisch en optisch in orde

  • Extra’s: Originele onderdelen beschikbaar (indien van toepassing – aanpasbaar)

💥 Waarom deze Fantic?

De Fantic XXF 450 staat bekend om zijn sterke 4-takt motor, stabiele rijeigenschappen en kwaliteitsonderdelen van o.a. KYB en Arrow. Een ideale keuze voor de fanatieke crosser die op zoek is naar prestaties én betrouwbaarheid.

📍 Bezichtiging

Bezichtiging mogelijk op afspraak.

 

💸 Vraagprijs: €6.995,-
📞 Interesse of vragen? Stuur gerust een bericht of neem telefonisch contact op.
      +31616681891
 




FANTIC XXF 450 2024
 
  • FANTIC COLDENHOFF REPLICA BIKE
  • FACTORY STICKERSET
  • NIET VAN NIEUW TE ONDERSCHEIDEN MOTOR
  • NIEUWE OLIE, ZUIGER, PAKKINGEN ECT.
  • NIEUWE TANDWIELEN EN KETTING
  • NIEUWE FILTERS
  • GET LC-GPA SYSTEEM
  • ARROW UITLAAT NIEUW
  • 45UUR TOTAAL
  • Bekijk onze site of sociale media voor meer details
    Wij hebben meer dan 40 cross en Enduro motoren op voorraad,

    Gebruikte motoren zijn enkel klanten motoren, dus wij kennen de motoren, deze motoren zijn geheel nagezien

    Wij zijn de eerste Full Fantic dealer van Nederland!

    Wij werken al sinds 2009 samen met Fantic Motor.

    Grootste onderdelen voorraad van de Benelux!

    Neem voor meer informatie vrijblijvend contact op, Bel, whatsapp

    Volg ons op Facebook, instagram, Tiktok en YouTube voor alle laatste nieuws en services!

    Ook voor Fantic merchandise en gebruikte onderdelen bent u bij ons aan het juiste adres!

    !!!TIP!!! WIJ HEBBEN OOK EEN AQAUBLAST SERVICE! ( MAAK JOUW ONDERDELEN WEER NIEUW)

    Openingstijden:

    maandag:    Gesloten
    dinsdag:      09:00–12:30    13:00–18:00
    woensdag:  13:00–18:00    19:00–20:30
    donderdag:  09:00–12:30   13:00–18:00
    vrijdag:         09:00–12:30   13:00–18:00   19:00–20:30
    zaterdag:     10:30–12:00
    zondag:       Gesloten
    maandagGesloten

    www.bewomotoren.nl
    +31616681891





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
BEWO Motoren Lichtenvoorde
Newtonstraat 6a
Lichtenvoorde
Plan de route
06-16681891
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion