Nieuwsbrief:

GASGAS  TXT 300 - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Rood/wit
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
gasgas - txt-300
gasgas - txt-300
gasgas - txt-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Onze nieuwste TXT RACING- en TXT GP-trialmodellen staan ​​bekend om hun minimale gewicht, gebruiksgemak en hoge prestaties.
We zijn verheugd de wereldwijde beschikbaarheid van onze nieuwste TXT RACING- en TXT GP-trialmodellen te kunnen bevestigen.
Al onze acht trialbikes leveren toonaangevende chassisprestaties en krachtige, compacte tweetaktmotoren.
Ze lopen schoner en zijn net zo leuk om te rijden, en leveren nog steeds een soepel, controleerbaar vermogen over het gehele toerenbereik... precies zoals rijders dat willen!

GAS TXT GP- en TXT RACING-modellen nu verkrijgbaar bij dealers wereldwijd.
Hoogwaardige technische platforms bepalen de standaard voor alle GASGAS-trialbikes.
De TXT RACING- en TXT GP-trialmodellen van 2022 worden met passie en precisie geassembleerd in onze productiefaciliteit in Girona, Spanje, en blijven wereldwijd de standaard zetten voor trialbikeprestaties.
Deze TXT 300 wordt zonder kenteken geleverd




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Brouwer Motors
Wielweg 14
Zwartebroek
Plan de route
0342-461338
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion