Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTF - 2001

Garantie: Ja
31638 Mls
Caddilac brown
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Specificaties FLSTF Bobber:

- 1450 cc
- 5 versnellingen
- Screamin eagle hydraulische nokkenaskettingspanners
- Gespaakte wielen ( nieuw)
- Shinko old style banden ( nieuw)
- Mustang cyclone seat ( geveerd)
- Thunderbike seat mount kit
- Stingray achterspatbord (ribbed)
- Heinz winglets 3 in 1 verlichting
- Nieuwe gaskabels
- Nieuwe remleiding voor
- Trompet uitlaten
- CPV Sidemount met stop taillight


FLSTF Fatboy uit 2001. Door ons geheel omgebouwd tot bobber. Vele nieuwe onderdelen en vele uren zijn er in dit project gestoken. Betreft een schade vrije motor. Foto's van originele staat zijn aanwezig. Motor is geheel opnieuw gespoten. Op de tank is gekozen voor caddilac brown, met de AMF striping. Spatborden zijn glanszwart afgewerkt. Voor ons een leuk project, voor u een unieke motor waar er maar 1 van is.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harliepleats
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dry sump" betekent: Smeersysteem voor het motorblok van een viertakt motorfiets waarvan de carterpan (sump) niet als opslagplaats voor de smeerolie wordt gebruikt (dry). Daarvoor wordt een aparte uitwendige olietank benut. Dit smeersysteem werkt gewoonlijk met twee oliepompen: één om de olie onder druk naar de te smeren delen in het motorblok te voeren, en een andere (retour)pomp om de olie naar de olietank terug te pompen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion