Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTF - 2007

24515 Km
BLACK
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Super mooie dikke Harley Davidson Fatboy Eind 2007 ( Nwe Model ) 5HD origineel Nederlands geleverd 1e eigenaar.


Eerste eigenaar - 5HD - Slecht's 24 dznd km.
Recent service beurt gehad incl nwe HD accu.


Voorzien van:
Brandstof tank is gestretched en loopt mooi weg in frame-zadel.
Custom achter spatbord met ingebouwde Led verlichting.
Afneembare Sissybar en zadel voor Passagier.
Achterwiel 17inch & Voorwiel 28inch.
Big-Spoke wielen.
Origineel HD alarm met 2 Fobs.
Vance&Hines LongShots uitlaat.
Kuryakyn HyperCharger luchtfilter.
Lederen tas.
Druppellader aansluiting.
Druppellader.








  • Van Laar Motoren - Een passie voor Harley-Davidson.
    Van Laar Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van motoren.
    Onze voorkeur gaat uit naar Harley-Davidson.
    Maar onze passie is motoren alles is welkom.

    Bezichtiging uitsluitend op afspraak:

    Woensdags t/m Zaterdags.

    Inruil - Inkoop:
    Alle inruil tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij zijn doorlopend opzoek naar mooie nette kloppende Harley-Davidson motoren voorkeur 5HD.
    Een andere mooie nette motor te koop? Altijd aanbieden! - Wij handelen de aankoop snel en discreet af - Wij zijn een RDW erkend bedrijf.

    Leasen - Betalen in termijnen - Verzekeren:
    Particulier of zakelijk leasen - en het verzekeren van uw motor het kan allemaal - kijk op www.vanlaarmotoren.nl voor de mogelijkheden.

    Bezorgen:
    Eventueel kunnen wij de bij ons aangekochte motor bij u thuis bezorgen voor slechts € 150.- binnen heel Nederland (Met uitzondering van de Waddeneilanden)

    Al 30 jaar ervaring in de motoren - En natuurlijk rijden wij zelf ook Harley-Davidson.
    Wij hebben altijd een mooie voorraad kritisch geselecteerde Harley-Davidson motoren op voorraad.


    Altijd bellen of mailen voor een afspraak/bezichtiging.

    Contact:
    www.vanlaarmotoren.nl
    info@vanlaarmotoren.nl
    0626816033

    Inkoop - Inruil - Uw motor verkopen?
    Inkoop/inruil van uw huidige motor tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij zijn altijd op zoek naar nette gebruikte motoren.




     




  • WIj ruimen op: SuperDeal!
    Deze motor bieden wij zeer scherp aan, dit om snel ruimte te maken voor een groot aantal nieuwe motoren die wij op korte termijn binnen gaan krijgen -  Dus pak uw voordeeel!

Opties en Accessoires:
Beveiliging / alarmsysteem, Customuitlaten, Floorboards, hendels, andere, knipperlichten, andere, Navigatie, Sissybar, Special Paint, steunen, andere en/of pedalen, stuur, ander, TomTom 40 rider, Uitlaat verchroomd, velgen, andere, wielen, andere, Zadeltassen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Laar Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion