Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTF - 2003

Garantie: Ja
45857 Km
RICH RED METALL
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2003

Heb je De Harley-Davidson van je dromen gevonden, maak NU een afspraak voor een bezichtiging of eventueel een proefrit op je toekomstige H-D.
U kunt contact opnemen via 074-2040740 of info@oudemonninkmotors.nl

Bij ons in voorraad deze Fat Boy 1450 in de Anniversary kleuren van 2004 .Deze Fat boy heeft slechts 45857 km gereden.

Wij hebben deze prachtige H-D uit voorraad leverbaar en nieuw geleverd aan de eerste eigenaar ! Bel voor een offerte of kom gezellig langs. De koffie staat klaar.
Inruil van alle merken motoren mogelijk.

H-D is voorzien van de volgende extra accesoires:
- Originele rechter H-D leren zijtas
- Screaming Eagle uitlaten
- Klein krasjeop het voorspatbord links
- H-D is destijds nieuw door ons geleverd

Onze standaard aflevering:

- Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs inclusief grondige controle.
- 3 maand garantie
- Voertuig registratie
- 10 dagen Gratis H-D Insurance (Casco met Plusdekking )

De vermelde prijs van deze occasion is de standaardprijs. Wij adviseren u bij een gebruikte motor een afleveringpakket van € 395,- . Vraag onze adviseurs naar de voordelen van dit pakket. Inruil van alle merken motoren mogelijk.
Financiering of Lease evt zakelijke Lease tegen aantrekkelijke voorwaarden.

Staat Uw model of kleur er niet bij bel ons, want er zijn nog Harley-Davidson motoren onderweg.

Vragen over Financiering of Leasing,? Kijk hier:
https://calculator.harley-davidson.com/nl/home

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00u. Zaterdag geopend van 09.00 - 16.00u.

HARLEY-DAVIDSON OUDE MONNINK MOTORS
Rientjesoven 18
7621 HG BORNE AAN DE A1 BIJ BAUHAUS
+31-74-2040740 of info@oudemonninkmotors.nl

Verkoop :Richard mail richard@oudemonninkmotors.nl of Bas bas@oudemonninkmotors.nl
www.oudemonninkmotors.nl

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oude Monnink Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion