Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER - 1981

Bouwjaar:
1981
Kleur:
BLAUW
Vermogen:
Teller:
30.846 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - low-rider
harley-davidson - low-rider
harley-davidson - low-rider
harley-davidson - low-rider
harley-davidson - low-rider
harley-davidson - low-rider
harley-davidson - low-rider
harley-davidson - low-rider
harley-davidson - low-rider
harley-davidson - low-rider
harley-davidson - low-rider
harley-davidson - low-rider
harley-davidson - low-rider
harley-davidson - low-rider
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1981
EU verantwoordelijke: Harley-Davidson Benelux Laan van Vredenoord 33 2289 DA Rijswijk ZH, NL 070-757 4900 ap.nl@harley-davidson.com

Compleet nieuw opgebouwde Shovel. Zeer apart en goed rijdend.

Inruil alle merken motoren en auto's mogelijk!

Kijk onder betaalgemak of financieringsaanbod waar u deze motorfiets per maand al voor rijdt!

Kijk op www.hd-i.nl: Harley-Davidson Insurance Allrisk verzekerd vanaf € 35,- per maand. (onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Dutch Hills Harley-Davidson is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt door middel van een uitgebreide afleverbeurt. Altijd verzekerd van uitstekende service én garantie*! Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 046-4422111

* Vraag naar de voorwaarden




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Dutch Hills Harley-Davidson
Langheckweg 2
Kerkrade
Plan de route
046-4422111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1923 - In 1923 besloot BMW zich meer op motorfietsen te richten, omdat het Verdrag van Versailles de productie van vliegtuigen verbood. In dat jaar draaide Max Friz de Bayernmotor 90° in het frame en de eerste BMW-motorfiets die het eigen merk mocht voeren was een feit. Dit was de R 32. De motor had globaal dezelfde opbouw zoals die tot op de dag van vandaag door BMW wordt gebruikt: een langsgeplaatste, luchtgekoelde tweecilinderboxermotor met een aandrijfas naar het achterwiel.
© 2000 - 2025 Motoroccasion