Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD GLIDE CVO FLTRXSE - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
MAKO SHARK FADE
Vermogen:
75 kW
Teller:
17.240 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Harley Davidson FLTRXSE 117Ci CVO Roadglide


'' Mako Shark Fade ''
117Ci 1923cc Screamin Eagle
CFR Power Duals Exhaust
Screamin Eagle Heavy Aircleaner
Paul Yaffe Monkeybar
Custom made Duo-Seat
Docking Hardware Kit Black
Smoke Windshield
Cruise controll
Harley-Davidson Navi
Boom Box GTS Audio
Apple Carplay
Bleutooth
Daymaker Led Light
ABS Alarm


Super mooie FLTRXSE 117Ci CVO Road Glide , 17.240 Km , Nieuwstaat , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

= Bedrijfsinformatie =

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 17.30
Zaterdag : 10.00 tot 17.00

Voor afspraken buiten onze openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motown Bikestore
Pascalstraat 6
Heerhugowaard
Plan de route
072-5345319
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion