Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD GLIDE SCREAMIN EAGLE CVO FLTRXSE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
RAVEN FADE
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 48 MND Garantie

--Doe de leukste en aantrekkelijkste deal bij Oude Monnink Motors op alle nieuwe 2024 & 2025 modellen.--

Deze 2025 FLTRXSE Road Glide CVO 121in de kleur Raven Fade hebben wij binnenkort nieuw op voorraad in onze showroom.

De prijs betreft de rijklaarprijs mét garantie en zonder bijkomende kosten.

Staat Uw model of kleur er niet bij bel ons, want er zijn nog Harley-Davidson motoren onderweg.

Vragen over Financiering of Leasing,? Kijk hier:
https://calculator.harley-davidson.com/nl/home
U rijdt deze motor al vanaf: € 299,- per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Inruil van alle merken motoren mogelijk.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen 074-2040740 of mail: info@oudemonninkmotors.nl

De Harley-Davidson motoren worden door onze, speciaal door H-D opgeleide, monteurs klaargemaakt.
Dit d.m.v. een uitgebreide afleveringsbeurt.

Afleveringspakket bedraagt voor deze nieuwe H-D:
- Volle tank en volledig gepoetst.
- 48 maanden garantie inclusief met Europa dekking.
- 10 Dagen gratis all risk verzekering

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oude Monnink Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion