Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING CLASSIC FLHRC - 2008

Bouwjaar:
2008
Kleur:
105th anniversary spuitset
Vermogen:
60 kW
Teller:
53.512 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk:                Harley-Davidson
Type:                FLHRC / Road King Classic
Bouwjaar:         2008
KM stand:         53512 Km
Kleur:               105th Anniversary spuitset
Cilinder inhoud:1584 cc
Btw marge:        Marge
Garantie:           3 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
#2753 / 3000
ABS.
Cruise control.
Sissy-bar.
Valbeugel.
Highway steps.
Highflow dempers
Lederen koffer met sloten.
Koplamp vizier.
Mistlampen vizieren.
Knipperlichten vizieren.
Voorspatbord ornament.
Hak / teen schakeling.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Joeys Motor Ranch
Veenweg 59
Apeldoorn
Plan de route
055-2019811
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion