Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING CLASSIC FLHRCI - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
ZWART
Vermogen:
50 kW
Teller:
124.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2000

Schitterend mooie en super onderhouden
Road King met facturen erbij.
Carburateur ombouw, hydraulische
spanners, nieuwe belt en pully's enz.
1HD1FDV14XY634773

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Opties en Accessoires:
Bagagerek, Detachable sissybar en bagage, Detachable Windscreen, Kofferset, Onderhoudsgeschiedenis aanwezi, Passing lamps, Treeplanken




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Divmo Motoren
parallelweg 50
rijen
Plan de route
0161240107
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1999 - In 1995 kocht de De Tomaso Group de investeringsbank Finprogetti. Finprogetti benoemde Arnolfo Sacchi tot algemeen directeur, maar in 1997 werd hij vervangen door Oscar Cecchinato, die eerder bij Aprilia had gewerkt. Er ontstond een strijd tussen Ducati en Aprilia om Moto Guzzi over te nemen en zelfs KTM werd genoemd. In het voorjaar van 1999 werd de voormalige directeur van Ducati/Cagiva, Mario Scandellari, directeur van Moto Guzzi.
© 2000 - 2025 Motoroccasion