Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING SPECIAL FLHRXS - 2020

Garantie: Ja
23315 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Garantie: Anders
Garantie: (voor voorwaarden zie de website, extra garantie mogelijk)

Bijzonder mooie Harley-Davidson FLHRXS Road King Special 114 M8 (5HD):

2020;
Vivid Black;
Ca. 23.315 km;
ABS;
Cruise Control;
Afneembaar windscherm;
Docking Kit;
Engine guard;
Highway Pegs;
HD-Alarm.

Deze Road King Special is absoluut schadevrij, technisch 100% in orde, optisch een ‘9+ op een schaal van 1:10 en wordt geleverd met garantie tot 1 juli 2025 (extra garantie mogelijk).

= Bedrijfsinformatie =

Onze prijzen zijn marktconform. Daarom a.u.b. geen berichten sturen met biedingen, de vraag naar de uiterste prijs of waar de motor voor weg kan.

Voor een bezichtiging en/of proefrit bel 06-22829608 om teleurstellingen te voorkomen. Let wel:
- Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen;
- Een proefrit is mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Indien er sprake is van inruil neem deze motorfiets dan mee zodat we van te voren de inruilwaarde kunnen bepalen.

Zie de website voor de andere op voorraad zijnde Harley-Davidson motoren uit de Sportster, Dyna, Softail, Touring, V-rod en Adventure familie en de inruil- en financieringsmogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
US Bikes
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion