Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER CUSTOM XL 883 C - 2005

Garantie: Ja
28419 Km
Vivid Black
harley-davidson - sportster-custom-xl-883-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-883-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-883-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-883-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-883-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-883-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-883-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-883-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-883-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-883-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-883-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-883-c
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf



Harley Davidson XL 883 C Sportster Custom

Vivid Black
Black Edition
Screamin Eagle Exhaust
Screamin Eagle Aircleaner
Forward Controlls
Le Pera Solo Seat
Smoke turn Signals
Bagagerek
Led Taillight
Lederen Saddlebag



Super mooie XL 883 C Sportster , 5HD , 28.419 Km , Verkeert in zeer goede staat , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 17.30
Zaterdag : 10.00 tot 17.00

Voor afspraken buiten onze openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion