Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER FORTY EIGHT SPECIAL - 2014

€ 7.995,- € 8.897,-
12831 Km
CUSTOM PAINT.
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
harley-davidson - sportster-forty-eight-special
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Super Deal !!!!!!!Echt een te gekke Cafe Racer op bais van een XL1200!!!
2 in 1 Vance & Hines Racing Exhaust, custom race seat, Performance machine intake, race controls, Arlen Ness kroon plaat en clip on's, legend rear suspension,custom paint TJ Studio,Kellerman turn lights, Fuel gauge in rem pot voor, ketting aandrijving.
Werkelijk een zeer bijzondere Bike, zelf bouwen is vele maal duurder! Vin.nr.: 1HD1LC319EC419471
Onze aanbiedingsprijs is op basis zonder inruil, inruil is wel bespreekbaar.



 
  • Al sinds 1978 de motorzaak in (West-) Brabant. Gepassioneerd & gespecialiseerd in Harley Davidson. Ook voor alle Japanse merken en BMW ben je bij ons aan het juiste adres.
    Voor vrijwel alle motor merken m.b.t. verkoop, inkoop, onderhoud en/of reparaties ben je bij ons dus meer dan welkom. 

    Wij adverteren motoren ook voordat ze in onze showroom aanwezig zijn. Informeer voor je onze showroom bezoekt of de betreffende motor nog aanwezig en beschikbaar is.  De motor van je dromen gevonden bij ons en je wilt hem echt niet mislopen? Vraag naar onze reserveringsvoorwaarden.
    Wil je meer informatie of verdere afspraken maken, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 0165-312348 of info@motorhuis-seppe.nl Wij bespreken en lichten de mogelijkheden graag toe!

    Onze advertenties worden met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Deze zijn echter altijd onder voorbehoud van (type-)fouten en kunnen er derhalve geen rechten aan worden ontleend.

    Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden via: www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.

    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    trefwoorden: flhx flhxs flhxse flhtcu flhtcui flhtk fltrx fltrxs fls flstf flstfb flstfse flstc flstn fxdb fxdf fxdl fxd fxlr fxlrs fxs fxst fxsb fxsts xl 1200 c xl 1200 n xl 1200 x softail custom dyna clubstyle streetglide street glide roadglide road glide roadking road king ultra glide cvo 103 110 114 117 sportster nightster iron forty eight milwaukee eight springer fatboy fat boy
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Seppe
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion