Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER IRON 1200 XL 1200 NS - 2020

26144 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TE KOOP
Zeer Nette Iron Sportster
Van Eerste Eigenaar
Nederlandse motor
In de kleur Vivid Black
Eerste Toelating : 13-08-2020
Tellerstand 26144 Km
5HD1LP347LS428103
Deze Motor is voorzien van : 
* ABS
* Screamin Eagle Chisel Extreme Billet Air Cleaner Kit 
* Screaming Eagle Cannon Slip-on mufflers
* Dynojet Power Vision 
* Forward Control kit Black
* XL Saddlebags Large Capacity 
* Turn Signal Bar Kit 
* Engine Guard Black
* Hardware Docking kit
* Detachable Solo Rack Gloss black

* Adjustable Highway Peg Mounting Kit Gloss Black
* RAM Mounting kit voor telefoon
* Garmin Zumo Navigatie
* Totaal voor meer dan € 3600,- aan accesoires
Voor Meer Info :
A3 Motoren
Gebbelsweg 19
6035 EA
Ospel
06-30410460





 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
A3 Motoren
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion