Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET BOB 114 FXBBS - 2021

Garantie: Nee
6817 Km
Special Paint
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer unieke Harley Davidson FXBBS 131CI STAGE 4  CUSTOM CHOPPER!!

Bouwjaar 2021
Km stand 6000

De motor verkeert in nieuwstaat!!

Hij is compleet verbouwd met onderdelen van:
Thunderbike 
Kodlin
Arlen ness 
Rebuffini
Motomaster
Vance & hines

En nog veel meer !!
 

Complete Custom Paint set en zwart gecoate onderdelen.

De motor rijd super en alles werkt zoals het hoort.
 

Deze motor moet je in het echt zien en beleven! dus bel snel voor een afspraak.

Prijs 34.999euro incl 6 maanden garantie en een beurt.

Inruil en financiering mogelijk.

Voor meer informatie kunt u bellen of mailen.

  • J&M Motorcycles is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren. Met meer dan 40 motoren op voorraad is er genoeg te bekijken in onze showroom. Heeft u zin om eens langs te komen en rond te kijken, twijfel dan niet en rijd eens langs.

    Heeft u interesse in een van onze motoren neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Bij ons is alle inruil mogelijk, bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen dan kunt u ons vrijblijvend contacteren. 

    Heeft u interesse in een van onze motoren maar heeft u het budget nog niet? Geen probleem, neem contact met ons op voor de financieringsmogelijkheden. 

    Openingstijden:
    Maandag      9:30 - 18:00
    Dinsdag        9:30 - 18:00
    Woensdag    9:30 - 18:00
    Donderdag   9:30 - 18:00
    Vrijdag          9:30 - 18:00
    Zaterdag      9:30 - 17:00

    Neem voor uw bezoek altijd even contact met ons op! Zo voorkom je een teleurstelling.


    Tel: +31620454790 (24/7 bereikbaar via whatsapp)
    Email: info@jmmotorcycles.nl
    Adres: Haspelweg 37, 5751JH Deurne


    Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.

Opties en Accessoires:
131ci, 131CI, Alarmsysteem, Alarmverlichting, Beveiliging / alarmsysteem, Black edition, Customuitlaten, handvaten, andere, hendels, andere, knipperlichten, andere, koplamp, andere, kuipdelen, andere, Motortuning, Rem/schakelset, remmen, andere, rempotdeksel, andere, Solo seat, Special Paint, Sportuitlaat, steunen, andere en/of pedalen, stuur, ander, velgen, andere, Voorvorkbeschermers, wielen, andere




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
J&M Motorcycles
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion