Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE FLHX - 2011

Garantie: Nee
44900 Km
Antraciet
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • Onze prijzen zijn gebaseerd op geen inruil!
    Inruil wel mogelijk.
  • Voor meer informatie even bellen naar:
    Van Vuuren Motoren 0184-642245 / 06-23594229
    Gijbelandsedijk 76 
    2974VE  Brandwijk


    Dins t/m Vrij open van 9-12 en van 13-17 uur
    Zaterdag geopend van 9-16 uur
     

  • Met garantie en afleveringsbeurt + 350,-

  • Ook voor het afstellen en tunen van uw Harley bent u bij ons aan het juiste adres.

    Van Stage 1 tot en met 4 kunnen we voor u verzorgen.

    Van het leveren en monteren van onderdelen tot het perfect afstellen van uw motor op onze testbank wij hebben alles onder 1 dak.

    Voor meer informatie kunt u kijken op onze website bij Harley tuning of bellen.
    Uiteraard bent u ook altijd welkom in de winkel voor een bak koffie en een uitleg over de opties





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Vuuren Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion