Vloeistofgekoelde SOHC eencilinder met vier kleppen; EURO5-compatibel
Boring x slag
77 mm x 77 mm
Cilinder inhoud
330 cc
Comp. verhouding
10,5:1
Kleppen
4
Brandstof toevoer
PGM-FI
Ontsteking
Vermogen
pk / 21.5 kW bij 7.500 tpm
Max. koppel
31.5 Nm bij 5.250 tpm
Koppeling
Automatische centrifugaalkoppeling; droog type
Versnellingsbak
CVT
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
11.7 liter
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Stalen Diamantframe
Vering voor
Upside down
Vering achter
Twin Shock
Remmen voor
256mm disc
Remmen achter
240mm disc
Voorband
120/70-15MC 56P
Achterband
140/70-14MC 62P
Wielbasis
1.520 mm
Lengte
2.200 mm
Breedte
895 mm
Hoogte
1.430 mm
Zithoogte
795 mm
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Grand Prix Red, Matt Beta Silver Metallic,Pearl Deep Mud Grey, Graphite Black
Beschrijving
ONEINDIG AVONTUUR ACHTER ELKE HOEK

Onze X-ADV zette de eerste stap. Verbrak de regels. En leidde de weg. Deze SUV op tweewieler tart alle conventies door de capaciteiten en prestaties van een Adventure-motorfiets te combineren met het comfort, de handigheid en alledaags gebruiksgemak van een motorscooter. Deze premium Urban Explore snelt in een oogwenk van stadswijk naar offroadpad en weer terug en maakt van elke rit een unieke ervaring. En we maakten elk onderdeel beter.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen