Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1000 HORNET SP - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MAT BALLISTIC B
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Onze Hornet-familie is compleet en de leider van de korf komt nu met een flinke angel in de staart.

De nieuwe CB1000 Hornet heeft een viercilindermotor die gebouwd is om over het asfalt te scheuren met een ongeziene punch voor deze klasse.

Throttle By Wire zorgt voor precieze controle, terwijl het chassis is uitgerust met een instelbare Showa 41mm SFF-BP USD-vork en een Pro-Link achterschokdemper.

De onversneden agressiviteit van een straatgevecht wordt kracht bijgezet door de scherp gestileerde, dubbele ledkoplampen; een 5-inch TFT-kleurenscherm en Honda RoadSync-connectiviteit zorgen voor de nodige branie aan boord.

Ben je klaar om in de aanval te gaan?

Zet Hem Harder
The CB1000 Hornet SP goes next level

Prestatieboost
De motor van de Hornet SP levert een extra 4 kW piekvermogen en 2 Nm koppel - en een snelle quickshifter zorgt ervoor dat je er alles uit haalt wat erin zit.

Veringupgrade
De Öhlins® TTX36 Pro-Link achterschokdemper past automatisch de veervoorspanning aan; de ingaande en uitgaande demping zijn volledig instelbaar.

Raceremmen
Radiaal gemonteerde Brembo Stylema® vierzuigerremklauwen bijten in zwevende 310 mm remschijven.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion