Nieuwsbrief:

HONDA  CBF 600 S - 2004

Bouwjaar:
2004
Kleur:
BLAUW METALLIC
Vermogen:
57 kW
Teller:
54.037 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - cbf-600-s
honda - cbf-600-s
honda - cbf-600-s
honda - cbf-600-s
honda - cbf-600-s
honda - cbf-600-s
honda - cbf-600-s
honda - cbf-600-s
honda - cbf-600-s
honda - cbf-600-s
honda - cbf-600-s
honda - cbf-600-s
honda - cbf-600-s
honda - cbf-600-s
honda - cbf-600-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Honda CBF 600 S


- Kenteken: ML-LH-53
- Merk: Honda
- Model: Tour
- Tellerstand: 54037 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Motorinhoud: 599 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: PC38E
- Vermogen: 57 kW / 78pk
- Ledig gewicht: 205 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Topkoffer
- Windscherm


nette Honda met her en der wat lichte gebruikerssporen
technisch goede staat



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Topkoffer, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
BNM Motoren
Weeskinderendijk 5
Dordrecht
Plan de route
078-6309111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1910 - Na 1907 worden er meer dan duizend motoren per jaar gemaakt met een nieuwe 450 cc motorblok. Triumph coureurs Jack Marshall en Freddie Hulbert worden tweede en derde in de eerste TT motorrace van de Isle of Man. Matchless eindigt eerste. In 1910 verdubbelt de line-up met twee nieuwe modellen waarvan een 499 cc TT model met magneetontsteking, een batterij-onsteking niet eens optioneel.. Albert Catt rijdt in zes dagen net meer dan 3000 kilometer met een Triumph Tourist Trophy Roadster. In 1919 verlaat Maurice Schulte het bedrijf na een ruzie met Bettmann. Hij krijgt een genereuze gouden handdruk van 15000 pond mee. Schulte wilde zich niet langer alleen richtten op de tweewielers maar ook op de automobielen. Bettmann niet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion