Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 1000 RR FIREBLADE - 2010

Garantie: Nee
47537 Km
Rood wit blauw
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

🏍️ Te koop: Honda CBR 1000 RR Fireblade – Tricolore | 2010 | 47.537 km | €7.650,-

Ben jij op zoek naar een sportieve, betrouwbare en perfect uitgeruste superbike? Dan is deze Honda CBR 1000 RR Fireblade uit 2010 in Tricolore uitvoering precies wat je zoekt!

✅ Bouwjaar: 2010
✅ Kilometerstand: 47.537 km
✅ Prijs: €7.650,-

🔧 Uitgevoerd met diverse extra’s:
  • Sportuitlaat – voor een krachtige sound en betere looks

  • Korte kentekenplaathouder – strak en sportief afgewerkt

  • Kleine knipperlichten – moderne en subtiele uitstraling

  • Bobbins – ideaal voor paddock stands

  • LSL blokdekselbeschermers – extra bescherming voor het motorblok

  • LSL verstelbare rem- en koppelingshendels – sportief en ergonomisch

  • LED-verlichting voor – heldere en moderne uitstraling

  • USB-aansluiting – handig voor het opladen van je telefoon of navigatie

🏁 Waarom deze Fireblade?

De CBR 1000 RR staat bekend om zijn betrouwbaarheid, uitstekende handling en indrukwekkende prestaties. De Tricolore kleurstelling geeft de motor bovendien een unieke en opvallende look die je niet vaak tegenkomt.

📞 Interesse? Neem gerust contact op voor een bezichtiging of proefrit!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorshop Fransen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion