Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 400 RR - 1989

Bouwjaar:
1989
Kleur:
WIT
Vermogen:
45 kW
Teller:
22.733 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
honda - cbr-400-rr
honda - cbr-400-rr
honda - cbr-400-rr
honda - cbr-400-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Aanvullende garantie in overleg mogelijk

Echte 400RR NC29 voor de liefhebber. Heeft Duitse papieren.

• De getoonde prijs is inclusief aflevering en rijklaar maak kosten, dus geen bijkomende kosten.
• Financiering mogelijkheden (ook zakelijk).

Rosa Motoren is een allround dynamisch motorbedrijf in Zuid Limburg.
Door onze geringe omvang en heldere manier van werken staat de kwaliteit en de persoonlijke aandacht voor onze klanten en hun motoren op een hoog niveau.
Of u nu een gebruikte motor of een nieuwe motor wilt kopen, dan bent u bij ons aan het juiste adres.
Ons team, met meer als 35 jaar ervaring, staat klaar voor alle beurten, reparaties, storing analyse en banden service die uw motor nodig heeft om goed en veilig te blijven functioneren.
Bij Rosa Motoren kunt u tevens terecht voor restauratie, schade taxaties / herstel en personaliseren van uw motorfiets.
Op onze Tovami vermogenstestbank is het mogelijk om uw motor te testen en optimaal af te laten stellen.
Op onze “zolder” vind u een voorraad gebruikte motoronderdelen en wij beschikken over een motorstalling.

ROSA MOTOREN
Zoerbeemden10A
6245LR Eijsden
043 408 5555
www.rosamotoren.nl
  • do open





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Rosa Motoren
Zoerbeemden 10-A
Eijsden
Plan de route
043-4085555
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion