Een erg nette CBR 600 met Akra demper en op goede Michelin banden! Opties en Accessoires: ABS, Alarmverlichting, Korte kentekenplaathouder, Rimstriping / velgband, Sportuitlaat, Verhoogde ruit
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Vloeistofgekoelde 4-takt, 16-kleps DOHC 4-cilinder in lijn
Boring x slag
67|42.5
Cilinder inhoud
599
Comp. verhouding
12 : 1
Kleppen
16 kleppen DOHC
Brandstof toevoer
Injectie
Ontsteking
Electronisch
Vermogen
102|75|12.000
Max. koppel
64|10.500
Koppeling
Natte platenkoppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
18.4
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Vering voor
41 mm upsidedown
Vering achter
Monoshock
Remmen voor
296 mm zwevende schijven
Remmen achter
240 mm schijf
Voorband
120/70/17
Achterband
180/55/17
Wielbasis
1437
Lengte
2150
Breedte
740
Hoogte
1150
Zithoogte
800
Drooggewicht
206
Leverbare kleuren
Rood Blauw zwart
Beschrijving
De legendarische CBR600F is terug, de motorfiets die het karakter van een sportmotorfiets, geschikt voor de dagelijkse praktijk, combineert met de meest recente Honda-technologie en designprincipes. De dynamische styling en de opwindende prestaties maken zijn faam als sportmotorfiets volledig waar, terwijl de ultravloeiende vermogensafgifte en de moeiteloze handling hem ideaal geschikt maken voor dagelijks gebruik.
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan.
In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen.
In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.