Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 1100 REBEL - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
Zwart
Vermogen:
65 kW
Teller:
3.252 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette Honda CMX Rebel 1100 Absolute nieuwstaat!

Merk Honda
Model CMX Rebel
Bouwjaar 2023

kilometerstand 3253
65 KW { 90 PK }
Prijs 10,999,- euro




 

Ben jij op zoek naar een krachtige cruiser met moderne technologie en optimaal comfort? Deze Honda CMX Rebel 1100 (bouwjaar 2023) is afkomstig van de eerste eigenaar en verkeert in absolute nieuwstaat. Met slechts 3.252 km op de teller en 65 kW (90 PK) vermogen is deze motor een unieke kans.

Financiering is bij ons mogelijk 
Bezorgen is mogelijk 
Reserveren is mogelijk na aanbetaling 
RDW erkend 
Website www.Leidsemotoren.nl
Neem gerust contact met ons op 0629781234

    • Financiering mogelijk
    • Bezorging mogelijk
    • Reserveren mogelijk na aanbetaling
    • RDW-erkend
    • Inruil mogelijk
    Heb je een vraag, wil je een proefrit plannen of meer weten over ons aanbod? Ons team staat klaar om je te helpen! Samen zorgen we ervoor dat je altijd met vertrouwen de weg op gaat.

    +31 6 29 78 12 34
    info@leidsemotoren.nl
    Maandag t/m zondag: 09:00 - 21:00

Opties en Accessoires:
ABS
Windscherm origineel in het kleur 
Zij koffers 
Traction control 
Cruise control 
Gear indicator 
Rijmodus 
Lek koplamp 
Led knipperlichten 
Led achterlicht 
Korte spiegels 
Tank pads 
Onderhoud boekjes compleet 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Leidse Motoren
De Ruiyterstraat 10
Rijnsburg
Plan de route
0629781234
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion