Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hierbij bieden wij een zeer mooie Honda CMX 500 aan. Motor is van bouwjaar 2022 en heeft 14485 op de teller staan. Motor wordt geleverd met garantie en een afleverbeurt. Voor meer info kunt u ons altijd bellen op 0643142530. Of kom de motor live bekijken in Nijkerk aan Riddererf 6B
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld DOHC |
Boring x slag | 67|66,8 |
Cilinder inhoud | 471 |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM-FI |
Ontsteking | |
Vermogen | 46,9|34|8,500 |
Max. koppel | 43.3|6,000 |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 11,2 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | 41mm telescopische vork |
Vering achter | Showa with pro-link system |
Remmen voor | 320 mm enkele schijf met ABS |
Remmen achter | 240 mm enkele schijf met ABS |
Voorband | 130/90-16M/C 67H |
Achterband | 150/80-16M/C 71H |
Wielbasis | 1,488 |
Lengte | 2,188 |
Breedte | 820 |
Hoogte | 1,094 |
Zithoogte | 690 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Graphite Black, Matt Jeans Blue Metallic,Matt Axis Grey Metallic,Pearl Organic Green. |
Beschrijving | Voel je vrij
Druk je stempel.
De CMX500 Rebel draait om vrijheid voor alle motorrijders en vooral ook voor houders van een A2-rijbewijs. Met het sterke vloeistofgekoelde parallel twin motorblok dat omgeven is door een wiegframe, is dit een motor met een verbluffende vormgeving. Maar het is ook een onbeschreven blad, dat je toelaat je verbeelding de vrije loop te laten. |
 | Nijkerk, Gelderland |
 | 0643142530 |
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys
met het Evolution-blok worden aangeduid
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MOTO GUZZI