Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 500 REBEL - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
TITANIUM GRIJS
Vermogen:
Teller:
13.148 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Honda CMX 500 Rebel – Occasion 2019 – Met ABS – Geschikt voor A2

Deze Honda CMX 500 Rebel uit 2019 is een stijlvolle en toegankelijke cruiser in de fraaie kleur Mat Titanium Grijs. De soepele 500cc parallel-twin biedt een perfecte balans tussen kracht en gebruiksgemak, ideaal voor zowel beginnende als ervaren rijders.



Voorzien van ABS en een compacte lederen tas, handig voor het opbergen van een slot of kleine spullen. Dankzij het vermogen van 35 kW is deze Rebel geschikt voor het A2-rijbewijs, zonder in te leveren op rijplezier.



Zoals al onze motoren wordt ook deze Rebel 500 geleverd met 12 maanden BOVAG-garantie, een volle tank, een professionele poetsbeurt en 10 dagen gratis all-risk verzekering (niet van toepassing op scooters).

Motorstore Uithoorn, officieel dealer van Kawasaki, Yamaha en Suzuki, is hét adres voor motorrijders in Amstelveen, Aalsmeer, Hoofddorp, Mijdrecht, Nieuw-Vennep en Amsterdam.
Kom langs voor een proefrit – de koffie staat klaar!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion