Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 450 RX - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
REDMOTO SPECIAL
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - crf-450-rx
honda - crf-450-rx
honda - crf-450-rx
honda - crf-450-rx
honda - crf-450-rx
honda - crf-450-rx
honda - crf-450-rx
honda - crf-450-rx
honda - crf-450-rx
honda - crf-450-rx
honda - crf-450-rx
honda - crf-450-rx
honda - crf-450-rx
honda - crf-450-rx
honda - crf-450-rx
honda - crf-450-rx
honda - crf-450-rx
honda - crf-450-rx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
EU verantwoordelijke: Honda Motor Europe Ltd Netherland Branch Doornveld 180 - 184 B-1731 Zellik, BE 0207070126 www.honda.nl mc.benelux@honda-eu.com

Voor de meest veeleisende klanten heeft Honda RedMoto een complete lijn CRF RX Enduro Specials gecreëerd, uitgerust met een reeks hoogwaardige accessoires die de toch al super presterende Enduro's van het gevleugelde bedrijf verder verfraaien.

Onder de details vallen, naast de graphics en de stoelbekleding in HRC-stijl, de zeer handige wieltrekkers en de achterste remklauwsteun op om het verwijderen van de wielen bij de tijdcontrole te vergemakkelijken.

De imposante beschermplaat beschermt de framehouder en de koppeling tegen schokken.

De talloze uit massief materiaal vervaardigde details, de transmissie met geanodiseerde bimetaalkroon en de siliconen radiateurslangen maken de CRF Special nog boeiender.

De hydraulisch bediende koppeling, het Rekluse-carter met verhoogde capaciteit.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion