Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HONDA  GL 1000 GOLDWING - 1976

Garantie: Ja
77823 Km
ROOD
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1976

Originele super conditie GL 1000 K1
Deze motor is ongerestaureerd en in
uitmuntende conditie. Uitgerust met
Kuipset en koffers als in 1976 optie
op de eerste goldwings. Deze mooie
motor heeft maar 2 eigenaren gezien.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion