Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING C-ABS - 2012

59414 Mls
ROOD METALLIC
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Aangeboden:

Mooie Goldwing 1800 met o.a.:

Hand en buddy verwarming
Dubbele antenne
Chroom details

Meerdere foto`s van betere kwaliteit op www.brinkmanmotoren.nl

* Inruilen van uw huidige motor is mogelijk.

* Het is mogelijk de motorfiets te financieren (www.numotorrijden.nl)

* Het is mogelijk de motorfiets de eerste 10 dagen gratis All Risk te verzekeren! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen.

* Bezorgen door heel Nederland mogelijk.

Interesse of vragen over de motor of wilt u de motor graag komen bezichtigen?  Aarzel niet en bel of stuur even een berichtje voor een afspraak of meer informatie.
Ook `s avonds of in het weekend.

Met vriendelijke groet,

Gerrie Brinkman

Brinkman Motoren
Dr. Larijweg 167a
7961 NV Ruinerwold
Tel 0653904214
info@brinkmanmotoren.nl
www.brinkmanmotoren.nl
  
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Dual Combined Brake System




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brinkman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion