Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Wij leveren deze motor ZONDER extra kosten af met:
- 6 maanden garantie voor extra zekerheid
- Servicebeurt en aflevercontrole (Servicebeurt wordt uitgevoerd als aangegeven door fabriek en slijtage delen worden gecontroleerd en indien nodig vervangen!)
- Sleutelset compleet.
- Tenaamstelling / vrijwaring.
- Gratis 10 dagen verzekering mogelijk.
- Uitstekende klantenservice en nazorg.
Motor inruilen? Wij doen u graag een passend voorstel!
Motor verkopen zonder zorgen? Via de bank of contant geld en RDW Vrijwaring ter plaatse.
Financieren? Flexibele mogelijkheden beschikbaar.
Afstand een probleem? Wij bezorgen of halen op door heel Nederland tegen een gunstig tarief!
U kunt ons bereiken via:
- Telefoon: 0251 22 80 50
- Whatsapp: 06 23 60 32 44
- Email: info@paddockmotoren.nl
Welkom bij Paddock Motoren!
Met een ruime collectie motoren en inkoop mogelijkheden vindt u precies de motor die bij u past. Wij staan voor kwaliteit en service, onze prijzen zijn scherp en transparant zonder verborgen kosten of verrassingen!
We beschikken over een grote moderne werkplaats met vakkundige monteurs voor al uw onderhoud en reparatie, uitgebreide collectie accessoires en daarnaast zijn wij gespecialiseerd in schade herstel, van taxatie tot reparatie.
Onze volledige collectie motorfietsen kunt u terugvinden op onze website, www.paddockmotoren.nl.
Opties en Accessoires: Honda topkoffer in kleur, Comfort seats, Valbeugels, Akrapovic uitlaatdemper, TomTom
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Watergekoelde 4-takt paralleltwin |
Boring x slag | 73|80 |
Cilinder inhoud | 670 |
Comp. verhouding | 10.7:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische benzine injectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 47|35|6250 |
Max. koppel | 60|4750 |
Koppeling | Meervoudige natte platen (** Meervoudige natte platen, hydraulische dubbele koppeling) |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | 41mm telescoopvork, 120mm veerweg |
Vering achter | Monoshock demper, Pro-Link swingarm, 120mm veerweg |
Remmen voor | 320mm enkele schijf met 3-zuiger remklauw, C-ABS en sinter metalen remblokken |
Remmen achter | 240mm enkele remschijf, enkel zuiger remklauw, C-ABS en sinter metalen remblokken |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | 160/60/17 |
Wielbasis | 1525 |
Lengte | 2195 |
Breedte | 760 |
Hoogte | 1130 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 211 |
Leverbare kleuren | Rood/Zwart/Grijs/Wit |
Beschrijving | |
Bij Paddock Motoren is het begrip ‘motorfiets’ vertegenwoordigd in de ruimste zin van het woord. Er worden hoge eisen gesteld aan service en aan onderhoud en reparatie van uw motorfiets. Alle kennis is hiervoor in huis, plus de passie die wordt gedeeld met andere motorliefhebbers.
Er wordt altijd tijd gemaakt voor overleg en een eerlijk advies. Het assortiment breidt regelmatig uit. Dit geldt voor olie, crossmaterialen, kleding, helmen en accessoires. Bent u geïnteresseerd in een product wat niet op voorraad is dan kan het voor u besteld worden via de vele leveranciers met wie Paddock Motoren contact heeft. Ook voor chromen accenten en een complete lijn onderkleding bent u bij Paddock Motoren aan het juiste adres.
In de winkel heeft u de beschikking over een adviescomputer. Hiermee kunt u zelf toegang krijgen tot informatie over de juiste smeer- en onderhoudsmiddelen voor uw merk en type motorfiets. Voor de beginnende motorrijder heeft Paddock Motoren starterspakketten, een complete outfit bestaande uit broek, jas, laarzen en helm voor een scherpe prijs.
Bent u nieuwsgierig hoe het er aan toe gaat bij Paddock Motoren, kom dan eens vrijblijvend langs!
 | Velsen-Noord, Noord-Holland |
 | 0251-228050 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MOTO GUZZI