Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X DCT - 2016

Garantie: Nee
19700 Km
ANTRACIET
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- Zeer mooie en compleet uitgevoerde NC750X DCT - ABS - Automaat - Hoge Ruit - Hand Kappen - Handvat Verwarming - Middenbok - Rear Hugger - Spatbord Verlenger - Schetsplaat Beschermers - Valbeugels - Sport Demper - 12v aansluiting - Nieuwe Michelin Pilot Road 6 Banden - Diverse Beschermers - 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Snoek Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion