Nieuwsbrief:

HONDA  ST 1300 PAN EUROPEAN C-ABS - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
Grijs
Vermogen:
93 kW
Teller:
95.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
honda - st-1300-pan-european-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Zeer nette Honda Pan European ST1300 C-ABS
 

Deze comfortabele en sportieve tourmotor is in uitstekende staat en rijdt soepel en zuinig. Ideaal voor dagelijks woon-werkverkeer, lange toerritten of een motorvakantie.

Met 95.000 kilometer op de teller is deze Pan European goed voor nog vele jaren en kilometers rijplezier. De motor heeft zijn laatste onderhoudsbeurt gehad op de huidige kilometerstand.
 

Kenmerken van de motor:
 

  • Origineel Nederlands geleverd

  • Voorzien van gecombineerd antiblokkeersysteem (C-ABS)

  • Uitgerust met Honda’s diefstalbeveiliging (HISS)

  • Originele Honda topkoffer inbegrepen

  • Banden in goede staat

  • Nieuwe accu

  • Navigatievoorbereiding

  • Tankpad gemonteerd

  • Reserve sleutels aanwezig

  • Inruil van uw motor is mogelijk

  • Keuringen toegestaan

  • Geen aflever- of rijklaarmaakkosten

  • RDW-erkend bedrijf

  • Alleen geopend op afspraak, ook s' avonds en in het weekend is geen probleem. Bel of Whatsapp even als u langs wilt komen op 06 284 589 18

     

U bent van harte welkom om de motor vrijblijvend te komen bekijken. Een proefrit is uiteraard mogelijk.

 

Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken? Neem dan gerust contact op.

 

Met vriendelijke groet,

SDF Motoren
Stefan van Iersel
Telefoon: 06 28 45 89 18
E-mail: info@sdfmotoren.nl
Adres: Goirkestraat 122 (inrit tussen pand 122 en 126), Tilburg

 

  • Garantie en garantietermijnen altijd in overleg.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
SDF Motoren
Goirkestraat 122
Tilburg
Plan de route
06-28458918
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion