Nieuwsbrief:

HONDA  ST 1300 PAN EUROPEAN - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
Antraciet
Vermogen:
93 kW
Teller:
42.463 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda ST 1300 Pan European

Bouwjaar 2013

km stand 42463

Zeer nette  goed onderhouden motor met lage km stand

Deze motor is door ons voorzien van een onderhoudsbeurt en een nieuwe achterband 

3 originele koffers met binnentassen
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    Bezorgen door heel nederland mogelijk. 

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Otomoto
Handelsweg 12
Ten Boer
Plan de route
050-3021624
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion