Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 X CROSSRUNNER - 2011

Garantie: Ja
43568 Km
BLACK
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2011

Ben je op zoek naar een betrouwbare, comfortabele én sportieve motor voor zowel dagelijks gebruik als lange toertochten? Deze Honda VFR 800 X uit 2011 is dan precies wat je zoekt!

Deze VFR 800 X combineert het sportieve karakter van een V4 met het comfort van een tourmotor. Dankzij het fijne zadel en de ruime koffers is hij klaar voor elk avontuur. De valbeugels zorgen bovendien voor extra veiligheid en duurzaamheid.


Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op straat motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2010 - Toen de straatversie van de S 1000 RR in 2010 op de markt kwam gaf de fabriek een vermogen van 193 pk op, waarmee de machine meteen de sterkste in zijn klasse zou zijn. De Kawasaki ZX-10R leverde "slechts" 188 pk. Maar de BMW gooide er op de vermogensbank liefst 208 pk uit. Ook bij vergelijkende testen door motorbladen gooide de machine hoge ogen, door zijn bruikbaarheid op de openbare weg. De circuittesten waren minder overtuigend. De superbike racer debuteerde verdienstelijk met de coureurs Troy Corser en Ruben Xaus in 2009, maar in de eerste jaren moest men het hoofd buigen voor de meer ervaren concurrenten van Ducati, Yamaha en Suzuki en de eveneens debuterende Aprilia RSV 4. In 2010 werden Corser en Xaus dertiende en zeventiende in het kampioenschap, in 2011 elfde en vijftiende.
© 2000 - 2025 Motoroccasion