Nieuwsbrief:

HONDA  VT 700 C SHADOW - 1986

Garantie: Nee
25815 Mls
Zwart
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De VT700C Shadow voelt zich toch in het lage- en middentoerengebied op z'n best. Dat komt overeen met 80 tot 90 km/uur. En dan voelt iedere kilometer die je aflegt als een dag vakantie. Mocht het overigens een keer bijna mis gaan, op de remmen kun je vertrouwen. De VT700C Shadow is een custom en een custom koopt men op gevoel, niet op ratio. Belangrijk is dat het een tweewieler is, met alle voordelen van dien. En dat je dan misschien alleen in de zomer tussen de file door glipt, het scheelt toch. We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
handvaten, andere, Middenbok, Originele uitlaat, Uitlaat verchroomd, We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Low Rider" betekent: Fabrieksbenaming van het model dat Harley-Davidson in 1977 uitbracht met het typenummer FXS-1200. Het was een rank vormgegeven model met een 1200CC V-twin kopklep motorblok van het type Shovelhead, dat herkenbare trek­ken vertoonde van de stilering uit de toenmalige Amerikaanse bikers-scene, zoals een lage zitpositie (verantwoordelijk voor de naam Low Rider) en een kort strak stuur. In haar eigen publikaties gaf de fabriek toe dat ze blijvend oog had gekregen voor de wens van het publiek om op dergelijke gestileerde Harley’s te rijden. De Low Rider was daarmee het eerste model in het custom-genre, dat de fabriek daarna verder in haar pro­gramma zou uitbreiden. De Low Rider wordt nog steeds ge­maakt, zij het voorzien van het moderne Evolution motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion