Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Motor Metaal Lelystad is van 26-07 tot en met 16-08 op vakantie.
Prachtige Honda Shadow ACE VT750.
Heerlijk rijdend.
voorzien van diverse opties o.a.
- windscherm.
- verstralers.
- zijtassen.
- rugsteun
- sissybar
- valbeugels.
voorspadbord beschadigd.
-
- Een maand gratis verzekering.
Bezorgen van de motor is mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.
Bekijk ook eens onze andere advertenties.
Bezichtiging op afspraak, dit om teleurstellingen te voorkomen
Inruil? Graag!
We houden onze voorraad graag op peil met mooie, nette en courante motoren, dus inruil behoort zeker tot de mogelijkheden. Stuur ons enkele foto's, eventueel informatie van de motorfiets en een prijs die u in gedachten hebt toe en wie weet kunnen we het samen eens worden!
**NU Motorrijden, over twaalf maanden betalen**
Wij zijn een partner van NU Motorrijden, dit bedrijf verstrekt leningen om zo maandelijks af te kunnen lossen op aankopen bij ons aan de zaak. Deze leningen vraagt de klant aan via NU Motorrijden en op die manier wordt de betaling geregeld.
Met vriendelijke groet,
Steef Wolffgramm
Motor MetaaL Lelystad
Volg ons op Facebook Motor Metaal Lelystad.
Volg ons op Instragram Motor Metaal Lelystad.
Kom gerust langs voor een bezichtiging en een bakje koffie. Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.
Telefoon nummer 06 41488250
Openingstijden:
Maandag op afspraak
Dinsdag op afspraak
Woensdag 09:00 - 17:30
Donderdag 09:00 - 19:30 ( s'avonds op afspraak).
Vrijdag 09:00 - 17:30
Zaterdag 09:00 - 16:00
Zondag Gesloten.
www.motormetaal.nl
Info@motormetaal.nl
Tel: (+31)06 41488250 - Motor Metaal Lelystad is van 26-07 tot en met 16-08 op vakantie.
Opties en Accessoires: Bagagerek, Originele uitlaat, Sissybar, Valbeugel, Windscherm
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | v2- 4-takt |
Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
Cilinder inhoud | 745 cc |
Comp. verhouding | 9,0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 43 pk / 31,4 kW bij 5,500 tpm |
Max. koppel | 63 Nm bij 3,000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen wiegframe |
Vering voor | Telescoopvork |
Vering achter | Stereoschokdempers |
Remmen voor | 296mm Schijfrem |
Remmen achter | 180mm Trommelrem |
Voorband | 120/90-17 |
Achterband | 170/80-15 |
Wielbasis | 1,618 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 700 mm |
Drooggewicht | 230 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Al meer dan 20 jaar ervaring in motorfietsonderhoud, en metaal werken.
 | Lelystad, Flevoland |
 | 06-41488250 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken