Nieuwsbrief:

HONDA  X-ADV - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
PUCO BLUE
Vermogen:
43 kW
Teller:
10.900 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Fabrieksgarantie tot: 19-04-2029
Garantie: Geen

Akrapovic Full System Uitlaat. Valbeugel zwart gecoat, Passagier Rugsteun, Givi Achterspatbord. Afkomstig van de 1e eigenaar, Fabrieksgarantie t/m 19-04-2029. Nieuwprijs in deze uitvoering € 18.500.-.

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad en biedt 12 maanden Bovag garantie op vrijwel alle occasions. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.
Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, DCT - Dual Clutch Transmission, Gear-Indicator, Handkappen, Handvatverwarming, LED Knipperlichten, LED Mistlampen, LED Verlichting, Middenbok, Navigatiesysteem, Rijmodi, Speciaal uitlaatsysteem, TFT Dashbord, Traction control, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Premium Motors
Steenbokstraat 27
Apeldoorn
Plan de route
055-3602034
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beƫindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion