Nieuwsbrief:

HONDA  XBR 500 - 1988

Garantie: Nee
68682 Km
ROOD
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering: LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".

Honda XBR 500


- Kenteken: MH-16-ZR
- Merk: Honda
- Model: Tour
- Tellerstand: 68682 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1988
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 499 cc
- Aantal cilinders: 1
- Vermogen: 32 kW / 44pk
- Ledig gewicht: 177 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Keurige en prima rijdende XBR 500, prijs is op basis van "zo mee"

Aflevering
LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl
 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion