Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  TC 250 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Grijs
Vermogen:
Teller:
0 Uur
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Husqvarna TC 250 – 2024 – Nieuw

Te koop aangeboden: Husqvarna TC 250 modeljaar 2024. De motor is volledig nieuw en nog niet gereden. Klaar voor gebruik en direct leverbaar.

Specificaties



Bouwjaar 2024


250cc 2-takt


Elektrische start


WP XACT vering voor en achter


Lichtgewicht frame voor optimale handling


Nieuw Husqvarna design



De Husqvarna TC 250 is een uitstekende keuze voor zowel recreatief als competitief gebruik, met topklasse prestaties en duurzaamheid.

  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Robbe Motoren
Nijverheidsweg 3b
Giessenburg
Plan de route
06-30188051
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion