Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEFTAIN LIMITED - 2023

Garantie: Ja
Onbekend
.
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 20 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10175
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 171
Garantie: Ja
Status: Nieuw

MET EEN UITGEBREID PAKKET AAN PREMIUM ONDERDELEN, DE POWER VAN DE THUNDER STROKE 116 V-TWIN EN ONGEKENDE BESTURING, ZORGT DE CHIEFTAIN DAT JE VOOROP RIJDT.
De gestroomlijnde look van deze bagger past bij z'n prestaties. Het is een krachtige, luide en complete machine vol met rijtechnologie.

THUNDERSTROKE 116 V-TWIN MOTORBLOK
De luchtgekoelde Thunderstroke 116-motor produceert een koppel van 171 Nm voor uitzonderlijke kracht bij lage toerentallen en een soepel rijkarakter bij elke snelheid.

GESTILEERD MET EEN RANDJE
De prachtige afwerking met chroom, de slanke kuip, de compacte zadeltassen en het scherp gestylede zadel zorgen voor een gestroomlijnde, indrukwekkende verschijning.

MODERN EN STRAK
LED-verlichting van voor tot achter. Een verlaagd profiel. De complete custom-look.
Motortype Thunderstroke 116
Cilinderinhoud 1890 cc
Boring x Slag 103.2mm x 113mm
Compressieverhouding 11.0:1
Elektronisch geregeld brandstofinspuitsysteem Gesloten brandstofinjectie / 54 mm boring
Prestaties
Maximaal koppel RPM 3000 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 171 Nm

Features
Kleur/graphics Black Smoke, Ruby Smoke, Sagebrush Smoke, Icon: Copper Smoke
Fabrieksgarantie 2 jaar
Standaard
Standaarduitrusting 7 inch touchscreen met RIDE COMMAND® inclusief Apple CarPlay®-integratie; elektrisch in hoogte verstelbaar windscherm; highway bars; met vinyl bekleed Rogue-zadel; bandenspanningscontrole; op afstand afsluitbare harde zadelkoffers; te selecteren rijmodi; uitschakelsysteem achterste cilinder; ABS; cruise control; sleutelloos starten; 100W-audiosysteem met AM/FM-radio, Bluetooth, USB, smartphone-integratie; 12V-laadaansluiting
Verlichting Led-koplamp, led-achterlicht/-remlicht/-richtingaanwijzers
Meters Op de kuip gemonteerd instrumentenpaneel met analoge snelheidsmeter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion