Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT - 2023

€ 14.995,- € 15.495,-
Garantie: Ja
9196 Km
Rood
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
 Indian Scout 1200 – 2023 | Maroon Metallic | Slechts 9.196 KM | Volledig uitgerust

Ben je op zoek naar een jonge, krachtige cruiser met premium afwerking? Deze Indian Motorcycle Scout 1200 uit 2023 is een moderne klassieker in de stijlvolle kleur Maroon Metallic, en met slechts 9.196 kilometer op de teller nog vrijwel nieuw.

Bouwjaar: 2023
Kilometerstand: 9.196 KM
Kleur: Maroon Metallic
Motorinhoud: 1.133 cc V-Twin
Staat: Uitstekend

Fabrieksaccessoires & upgrades:

Originele Indian Motorcycle kofferset – naadloos geïntegreerd en perfect voor dagelijkse ritten of weekendtrips
Mini windscherm – subtiele bescherming tegen wind, zonder afbreuk te doen aan het stoere design

Deze Scout biedt het beste van twee werelden: klassieke lijnen met moderne prestaties, een comfortabele zithouding en een rauwe V-twin die je elke rit opnieuw doet glimlachen.
 
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion