Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ER 5 - 2001

Garantie: Nee
23568 Km
Rood
kawasaki - er-5
kawasaki - er-5
kawasaki - er-5
kawasaki - er-5
kawasaki - er-5
kawasaki - er-5
kawasaki - er-5
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Kawasaki ER-5 (2001) – €1775

Lichte en wendbare allrounder! πŸοΈπŸ’¨ Geschikt voor A2-rijbewijs! βœ…
βœ” Bouwjaar: 2001
βœ” Kilometerstand: 23.568 km
βœ” Prijs: €1775
βœ” 500cc tweecilinder motor – soepel en zuinig
βœ” Licht en makkelijk te rijden – ideaal voor beginners en stadsritten
βœ” Betrouwbare en onderhoudsvriendelijke motor

Perfect als eerste motor of voor dagelijks gebruik! Interesse? Stuur een bericht! πŸ“©πŸοΈ

  • -----

    Wij zijn doorlopend op zoek naar vooral BMW-motorfietsen van alle modellen en bouwjaren. (Maar ook andere merken kunt u uiteraard bij ons aanbieden!) Lang stilgestaan, defect, of geschikt voor onderdelen? Geen probleem! Wij ontvangen graag uw aanbod.

    Daarnaast bieden wij altijd ongeveer 40 diverse modellen low-budget BMW-motoren aan. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

    Ook voor motoronderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres.
     

    Onze gegevens:
    SWIFT MOTOREN B.V.
    Zeno van Citiumstraat 4
    1349 GK Almere
    πŸ“§ info@swiftmotoren.nl
    πŸ“ž 036-5255590

    Openingstijden:

    Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
    Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur

    Bel of mail vrijblijvend!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Swift Motoren B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiλ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion