Nieuwsbrief:

KAWASAKI  J 300 SPECIAL EDITION - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
Zwart/groen
Vermogen:
20 kW
Teller:
26.505 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
kawasaki - j-300-special-edition
kawasaki - j-300-special-edition
kawasaki - j-300-special-edition
kawasaki - j-300-special-edition
kawasaki - j-300-special-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooi Kawasaki J 300 ABS in de Special Edition uitvoering. Heerlijke motorscooter voor dagelijks gebruik. Op de foto's is een verhoogd windscherm gemonteerd. Op dit moment zit er een standaard ruit op de motorscooter. De verhoogde ruit zit erbij.  Verkoopprijs is inclusief afleveringsbeurt en 3 maanden garantie. Deze motorscooter is ook geschikt voor het A2 rijbewijs.



Een innovatie binnen het persoonlijk vervoer. Herkenbaar en toch uitdagend. Een combinatie van sportief, gemak, comfort en controle met een onderscheidend design. Een machine die het Kawasaki karakter heeft. Het resultaat is een uitdagende maxi-scooter voor iedereen die op zoek is naar sportief rijplezier tijdens dagelijkse ritten.
    




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Jan Dokter Motors
Maanderweg 15
Ede
Plan de route
0318-610081
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion